ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ  Ε. & Α. Ο.Ε. Computer Center ISO 9001
Υποστήριξη Γιατί συμβόλαιο συντήρησης
Αρχική Προϊόντα Λύσεις Υποστήριξη Εταιρεία Επικοινωνία
Πρόγραμμα Συντήρησης Εξοπλισμού Η/Υ & Δικτύων  -  Δείτε σοβαρά την τεχνική υποστήριξη των υπολογιστών.  -  Εάν δεν δουλεύουν οι Η/Υ, ίσως να μην μπορέσετε να δουλέψετε και εσείς...  -  Εμπιστευθείτε εξειδικευμένους και πιστοποιημένους τεχνικούς.  Τι είναι το Συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης  Το Συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης και Συντήρησης Συστημάτων Η/Υ είναι η δέσμευση της  εταιρίας που παρέχει την Τεχνική Υποστήριξη προς την εταιρία που αξιοποιεί τις υπηρεσίες της για:    - άμεση ανταπόκριση σε περίπτωση προβλήματος (ανάλογα με τον τύπο του συμβολαίου)  - προληπτικός έλεγχος συστημάτων  - προτεραιότητα και απεριόριστη τηλεφωνική υποστήριξη  - συμβουλευτικές υπηρεσίες για θέματα τεχνολογίας  - παράδοση Reports μετά από κάθε προληπτικό έλεγχο   και έρχεται να καλύψει τις ανάγκες μιας επιχείρησης για 1 ή περισσότερους ανθρώπους που  γνωρίζουν από πληροφορική αλλά δεν μπορεί ή δεν επιθυμεί να τους έχει ως μόνιμο προσωπικό.  Γιατί χρειάζομαι το Συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης  Σήμερα, όπου οι ανάγκες μιας επιχείρησης συνεχώς αυξάνονται και ο χρόνος είναι πολύτιμος έχετε  περισσότερο ανάγκη να βασίζεστε σε εξειδικευμένους ανθρώπους.  Θέλετε να έχετε άμεση και αποτελεσματική επίλυση των προβλημάτων σας έτσι ώστε να  αφοσιωθείτε στην εργασία σας και να μην απασχολήστε με θέματα που δεν γνωρίζετε ή που δεν  θέλετε να γνωρίζετε. Θέλετε να νιώθετε τη σιγουριά ότι υπάρχει κάποιος άνθρωπος δίπλα σας να ακούσει και να  δώσει λύση στο πρόβλημά σας είτε αυτό αφορά επί τόπου τεχνική υποστήριξη, τηλεφωνική  διευκρίνηση, εκπαίδευση είτε συμβουλευτικές για αναβάθμιση και προστασία των πληροφορικών  συστημάτων σας.   Το κυριότερο, όλα αυτά τα θέλετε με το πλέον οικονομικό και ευέλικτο πρόγραμμα Τεχνικής  Υποστήριξης ειδικά για εσάς και τις ανάγκες σας χωρίς κρυφά κόστη. Πόσο θα μου κοστίσει;  Τα συμβόλαια τεχνικής υποστήριξης κοστίζουν ανάλογα με το επίπεδο των υπηρεσιών που ζητά η  κάθε επιχείρηση σύμφωνα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της.   Έτσι σημαντικό ρόλο παίζουν οι κάτωθι παράμετροι:    - Ο χρόνος απόκρισης που επιθυμεί ο πελάτης  - Ο αριθμός των υπολογιστών (Η/Υ, Servers, Routers, Printers) που θέλει να καλύψει ο πελάτης  - Ο όγκος και η πολυπλοκότητα του εγκατεστημένου λογισμικού (Backup, CRM, λογιστικό, τρίτα  προγράμματα, κλπ)  - Εάν επιθυμεί προστιθέμενες υπηρεσίες όπως τηλεφωνική υποστήριξη, εκπαίδευση χρηστών, προληπτικές επεμβάσεις & συμβουλευτικές προτάσεις - κατάρτιση πλάνου.   Σύμφωνα με τα παραπάνω το κόστος για ένα συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης βγαίνει άμεσα  συνομιλώντας με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο της Computer Center.  Γιατί να αλλάξω το υπάρχον πρόγραμμα που έχω;  Υπάρχουν αρκετοί σημαντικοί λόγοι που θα πρέπει να σκεφθεί ένας επιχειρηματίας ή υπεύθυνος  μιας επιχείρησης για να μεταβεί σε ένα δομημένο και αποτελεσματικό πρόγραμμα τεχνικής  υποστήριξης.    Θα αναφέρουμε μερικούς από αυτούς:    - Οικονομικότερες χρεώσεις ανά ώρα εργασίας μέχρι και 30%  - Δέσμευση για άμεση ανταπόκριση  - Προτεραιότητα στην τηλεφωνική υποστήριξη  - Προληπτικός έλεγχος και ανανέωση των συστημάτων   - Προμήθεια υλικών σε καλύτερες τιμές  - Επισημάνσεις και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες για κρίσιμα ζητήματα Στατιστικά το 70% των χρηστών Η/Υ δεν γνωρίζουν την σύνθεση του και αγνοούν τη σωστή συντήρησή του,  επειδή τον αντιμετωπίζουν ως μια απλή ηλεκτρονική συσκευή και όχι ως εργαλείο δουλειάς.